.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛
اعزام 50 هزار نفر به مناطق راهيان نور
فرمانده سپاه کربلای مازندران ، فرماندهان و بسياري از شهداي محوري لشگر 25 كربلاي مازندران را به عنوان يادگاران ارزشمند دفاع مقدس نام برد و تاكيد كرد: ايمان و معنويت انسان‌هاي دلباخته ساخت و حماسه هشت سال دفاع مقدس را رقم زد...
اعزام 50 هزار نفر به مناطق راهيان نور

فرمانده سپاه كربلاي مازندران گفت: سپاه استان آمادگي دارد در سفر كارواني امسال راهيان نور به 50 هزار زائر مناطق جنگي خدمات ارائه دهد.

به گزارش فارس، علي شاليكار با اشاره به سهميه 10 هزار نفري مازندران در اعزام فصل گذشته كاروان راهيان نور تصريح كرد: در سال گذشته 36 هزار نفر از مردم استان با كمك سپاه استان به مناطق جنگي اعزام شدند.

وي با اعلام اينكه دفاع مقدس حاوي فرهنگ عظيمي است، اظهار داشت: به تعبير مقام معظم رهبري جنگ يك گنجي بوده است كه بايد تمام زواياي حماسي و ديني آن براي نسل جوان تبيين شود.

شاليكار به مرز مشترك هزار و 400 كيلومتري ايران با كشور عراق اشاره كرد و يادآور شد: بسيج ملت ايران جلوي هر گونه تهاجم به مرزهاي كشور را مي‌گيرد.

وي از شهيد طوسي و بسياري از شهداي محوري لشگر 25 كربلاي مازندران به عنوان يادگاران ارزشمند دفاع مقدس نام برد و تاكيد كرد: ايمان و معنويت انسان‌هاي دلباخته ساخت و حماسه هشت سال دفاع مقدس را رقم زد.

فرمانده سپاه كربلاي مازندران نبرد هشت ساله ايران در مقابل عراق را تحميلي دانست و اضافه كرد: در جنگ اگر كشوري قصد حمايت از ايران را داشت از سوي آمريكا تهديد به تحريم اقتصادي مي‌شد.

وي ايمان، اعتقاد و باور رزمندگان را عامل موفقيت و پيروزي در جنگ دانست و تصريح كرد: تمام قدرت‌هاي بزرگ آن زمان بر عليه ايران بسيج شده بودند.

شاليكار با اشاره به اينكه دشمنان نظام بعد از جنگ شيوه تهديد نرم را در پيش گرفتند، خاطرنشان كرد: رهنمودهاي مقام معظم رهبري در تبيين تهاجم و ناتوي فرهنگي نشانگر اين مطلب است.

وي از حضور حدود 2هزار نفر از مردم استان در غرب كشور در قالب كاروان راهيان نور خبر داد و بيان داشت: بعد از نخستين حضور مقام معظم رهبري در مناطق عملياتي جنگي كاروان راهيان نور شكل گرفت و سالانه بيش از يك و نيم ميليون نفر از اين مناطق بازديد مي‌كنند.

فرمانده سپاه كربلاي مازندران از همراهي مردم استان با برنامه‌هاي فرهنگي سپاه قدرداني كرد و افزود: در شش ماهه نخست امسال به منظور ترويج فرهنگ شهيد و شهادت 644 يادواره شهدا در مازندران برگزار شد.
وي از آماده بودن 50 جلد كتاب از آثار شهدا خبر داد و تصريح كرد: ستاد كنگره شهداي مازندران تاكنون 9 هزار آثار و خاطرات شهدا را جمع‌آوري كرده است.

شاليكار تعداد شهداي مازندران را 10 هزار و 300 شهيد اعلام و گفت: تدوين 40 كتاب ديگر از آثار شهدا نيز در دستور كار سپاه كربلاي مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.